„ 

Avtomatizacija sproženja sklopke in prestavljanja skrbi za povsem novo doživetje v vožnji.

Več veselja zahvaljujoč razbremenitvi

Avtomatizirani asistent za prestavljanje prepriča s premeteno funkcionalno sestavo, pri kateri dva elektromagnetna sprožilnika avtomatizirata sproženje sklopke in prestavljanje običajnega šeststopenjskega menjalnika. Ročica za ročno pritiskanje sklopke odpade, s čimer postane speljevanje, zaustavljanje in manevriranje otročje lahko. Poleg tega dejanska vožnja z ASA pridobi na pomenu s hitrim prestavljanjem, skladnim s številom vrtljajev in obremenitvijo, in posledičnimi natančnimi menjavami prestav. Poleg tega ASA ustvarja še bolj neposredno povezavo z impresivnim motorjem Boxer, saj je mogoče prek natančnega sproženja sklopke veselje v vožnji prek ročice za plin in prestavne ročice še lažje nadzorovati.

+ Izvedi več

Način prestavljanja "M"

V načinu prestavljanja "M" je mogoče menjave prestav kot do sedaj izvajati z nožno prestavno ročico. Na ta način voznik ohrani možnost odločitve glede želenega trenutka prestavljanja. Če se število vrtljajev v želeni ciljni prestavi nahaja znotraj najvišjega oz. najnižjega števila vrtljajev, se prestavljanje izvedene neposredno. Če število vrtljajev pade pod najnižje število vrtljajev, odvisno od prestave, se tudi v ročnem načinu izvede samodejno prestavljanje navzdol. S tem se prepreči ustavljanje motorja.

Način prestavljanja "D"

V načinu prestavljanja "D" avtomatizirani asistent za prestavljanje v celoti razvije svoje sposobnosti. Popolno izvedeno avtomatizirano menjavanje prestav z nežnimi prekinitvami vlečne sile ustvarja učinkovito pospeševanje motornega kolesa in prispeva k povečani stabilnosti vožnje. Tako sta sunek pri prestavljanju in s tem tveganje stika s čeladama med voznikom in sovoznikom, ki se lahko pojavita pri prestavljanje v višjo prestavo pri klasičnem menjalniku , v veliki meri preprečena. Na terenu in na vzponih je zahvaljujoč zmogljivemu motorju Boxer možno praktično igrivo speljevanje z boljšim obvladovanjem vozila. V dinamičnem načinu pojem veselje v vožnji še bolj pridobi na pomenu.

Doživite ASA – s temi modeli

En sistem za vsak teren

Ne glede na to, ali gre za alpski prelaz, podeželsko cesto ali terensko dogodivščino: z ASA se začne novo poglavje vožnje z motornim kolesom: avtomatizirano, intuitivno, vedno pod nadzorom – in to po celotnem segmentu.

R 1300 GS

Nepričakovano lahek in maksimalno spremenljiv: vrhunski model med velikimi motornimi kolesi Adventure. Skupaj določimo tempo.

R 1300 GS Adventure

Svoje pustolovščine še nikoli niste začeli tako udobno: Doseg 30 l, avtomatizirani asistent za prestavljanje, optimizirana ergonomija in številne druge funkcije to omogočajo.

R 1300 R

Absolutna agilnost in neverjetna raznolikost: ta dinamični Roadster na cesto prinaša največji užitek Boxerja in je vedno pripravljen na lov enega zavoja za drugim.

R 1300 RT

Izdelan za užitek na potovanjih: model BMW R 1300 RT je vaša bližnjica do ultimativnega doživetja na dolgih progah. Njegova neverjetna oprema skrbi za popoln nadzor v vsaki situaciji.

R 1300 RS

Poln tehničnih poudarkov: Naš športnik za dolge proge. S svojo izjemno močjo Boxerja je pripravljen na maraton in hitre sprinte.

Sproščena vožnja ob največjem nadzoru

Prestavljanje v nižjo prestavo se izvaja zelo usklajeno, da se povzroči čim manj nemirnosti na podvozju. Več načinov vožnje skrbi za popolno prestavljanje in v kombinaciji s prilagodljivo regulacijo hitrosti ali opozorilom pred čelnim trkom omogoča doživetje prihodnosti vožnje z motornim kolesom. Poleg tega je vožnja z ASA bolj sproščena in jo je mogoče doživljati bolj intenzivno, saj porabite manj koncentracije za pritiskanje vzvoda sklopke in ročice za plin, brez da bi pri tem izgubili nadzor na voznimi razmerami. 

+ Izvedi več

Elektromehanski sprožilniki za sklopko in prestavni mehanizem v povezavi z dodelanim elektronskim krmiljenjem.

 “

Krmilna enota menjalnika

Krmilna enota menjalnika

Dva elektronsko krmiljenja elektromehanska sprožilnika sprožita sklopko in prestavni mehanizem ter s tem omogočata enostavnejše speljevanje in avtomatizirano prestavljanje. Želje voznika glede prestavljanja so v krmiljenje posredovane prek senzorja prestavnega vzvoda, ki ga sproži običajna nožna prestavna ročica. Dodatni senzorji določajo število vrtljajev vhodne gredi menjalnika in položaj sklopke. Te vrednosti so prenesene v tesno s krmiljenjem motorja povezano krmilno napravo TCU (Transmission Control Unit) za namene oblikovanja in regulacije sklopke, sproženje prestavljanja in krmiljenje stanja. Sklopka je sprožena prek elektromehanskega sprožilnika v kombinaciji s hidravličnim sistemom v neposredni hidravlični povezavi med valjem dajalnika in jemalnika sklopke. Sprožilnik regulira potreben zdrs sklopke, sproži sklopko ob prestavljanju in jo ob zaustavljanju odpre.

+ Izvedi več

Prednosti avtomatiziranega asistenta za prestavljanje (ASA) v pregledu

  • Popolna odprava pritiskanja sklopke s strani voznika
  • Dinamično in udobno prestavljanje za še več doživetij na motornem kolesu
  • Izbira med samodejnim in ročnim prestavljanjem
  • Samodejno prilagajanje prestavljanja v skladu z željami dinamike voznika v samodejnem načinu D.
  • Preprečeno je možno ustavljanje motorja zaradi neugodnih prestavljanj. 
+ Izvedi več

Dogodivščine ne poznajo meja

Zgodba Oskarja Schneiderja: kako mu je asistent za prestavljanje po njegovi nesreči vrnil vožnjo z motorjem.

Zgodba Oskarja Schneiderja: kako mu je asistent za prestavljanje po njegovi nesreči vrnil vožnjo z motorjem.

spinner