Sesalna cev.
Novo digitalno upravljanje motorja.
V nasprotju z vsemi prejšnjimi proti-dvojnimi motorji BMW Motorrad, pri novem R 1200 GS zrak teče skozi motor navpično. To pomeni, da je bila sesalna cev lahko zasnovana neodvisno od krmilja odmične gredi, zato je bila lahko dosežena enaka dolžina dovoda na obeh straneh valja. Ta navpični tok omogoča optimalno, ravno sesalno odprtino s prav tako preprostim vodenjem verige za pogon odmične gredi v primerjavi s prejšnjim vodoravnim pretokom v glavi valja.
V proti-dvojnem motorju, ki je prvič vgrajen v nov model R 1200 GS, se uporablja tudi nov digitalni sistem za upravljanje motorja BMS-X. Njegove glavne značilnosti so povsem zaporedni vbrizg goriva, kompaktna razporeditev in nizka teža. Upravljanje motorja na podlagi alfa/n z navornim vmesnikom upošteva številne dejavnike vpliva. Omogoča preprost nadzor prenosa navora in prilagajanje značilnosti odziva, ki se prek značilnosti e-plina dodeljujejo različnim načinom vožnje, najbolj raznolikim mejnim pogojem. Osnova tega upravljanja je količina vsesanega zraka, ki se posredno določi s kotom odprtine in hitrostjo vrtenja. Sistem za nadzor motorja oblikuje posamično koordinirane vrednosti količine vbrizga in časa vžiga z uporabo dodatnih parametrov motorja in okolja (vključno s temperaturo motorja, temperaturo zraka, tlakom zraka v okolici) ter značilnimi shranjenimi matrikami in korekcijskimi funkcijami.
Mešanica se pripravlja s pomočjo elektronskega vbrizga goriva skozi elemente plina z širino odprtine 52 milimetrov namesto prejšnjih 50 milimetrov. Na novo zasnovani ustniki, ki imajo namerno visoko kapaciteto sesanja zraka, in velik sesalni dušilec zagotavljajo dovod hladnega zraka in s tem optimalno polnjenje.
Ventili plina se sprožijo z električnim motorjem v obliki sistema e-plina. Zahteve motorista se prek senzorja na ročici za plin posredujejo povsem elektronskemu nadzoru motorja in pretvorijo, glede na izbrani način vožnje, v ciljni položaj ventila plina, ki se nato elektronsko nastavi.
E-plin pri novem BMW R 1200 GS izboljša voznost in optimizira gladkost delovanja v območju blizu prostega teka, ker nadzor motorja zazna morebitne razlike med dvema valjema v razponu srednjega tlaka in jih izravna s pomočjo selektivnega nadzora ventila vplina. Zato so z izbirnim dodatkom „ASC in načini vožnje“ možni različni odzivi plina (mehak, optimalen, neposreden) glede na relevantno področje uporabe. Zaradi velikega izboljšanja nadzora se je kot krmilne ročice plina lahko zmanjšal s 85 na 70 stopinj. Ta tehnologija se lahko uporablja tudi z izbirnim udobnim dodatkom tempomata. Pri BMW GS je zato prvič na voljo tudi elektronski sistem tempomata kot izbirni dodatek za R 1200 GS, kar na primer poveča udobje dolgih voženj po avtocesti.
+ Izvedi več