Debi modela Concept R 18 /2 na razstavi EICMA.

Razkrit je drugi koncept cruiserja znamke BMW Motorrad.

Pred samo šestimi meseci je BMW Motorrad s svetovno premiero modela Concept R 18 na sejmu Concorso d’Eleganza Villa d’Este bučno prevzel sceno predelovalcev. Zdaj je v Milanu na mednarodni razstavi motociklov EICMA uspešno razkril še drugo oblikovno študijo z občudovanja vrednim dvovaljnim bokserjem prostornine 1800 cm3.

Concept R 18 /2 utira pot.

Concept R 18 /2 utira pot.

Ta popolnoma nova in izrazito drugačna interpretacija dinamičnega cruiserja s preprosto oznako „Concept R 18 /2“ kaže pravo okretnost platforme velikega bokserja in ljubiteljem tega razreda daje močan namig, kaj lahko pričakujejo od serijskega cruiserja znamke BMW Motorrad, ki bo na trg prišel leta 2020.

Ljubitelji cruiserjev so v zadnjih 12 mesecih ob različnih priložnostih že imeli priložnost biti prevzeti – ne le nad modelom Concept R 18, ampak tudi nad dvema fascinantnima, po meri izdelanima modeloma iz Japonske in ZDA, ki sta za svojo osnovo vzela veliki bokser, gre za „Departed“ proizvajalca CUSTOM WORKS ZON in „Birdcage“ proizvajalca Revival Cycles.

+ Izvedi več

Pričakujte nepričakovano.

Pričakujte nepričakovano.

Vendarle pa nihče ni pričakoval, kaj bo sledilo – neposredno iz oblikovalskega studia BMW Motorrad v Münchnu, ter do popolnosti izdelano v švedski delavnici UCC. Predstavljamo vam Concept R 18 /2, bolj dinamično, moderno interpretacijo cruiserja, ki zaseda mesto nekje pri koncu zmogljivosti tega segmenta, obenem pa ohranja elegantna razmerja svojega predhodnika.

Model /2 kaže bolj ekstrovertiran značaj, krepko oddaljen od velike količine kroma,  retropridiha prvotnega modela Concept R 18. Najnovejši veliki bokser ponosno nosi svoje barve: temen, večslojni lak v kontrastu s temnim ogrodjem, vilicami, pokrovi valjev in sedežem.

+ Izvedi več
Z modelom Concept R 18 in tem /2 projektom smo želeli pokazati dve plati ene zgodbe – ta se nahaja na povsem na drugi strani knjige. “

Bart Janssen Groesbeek

BMW Motorrad Design

Dinamične podrobnosti.

Dinamične podrobnosti.

Če si motor pogledamo pobližje, opazimo črna in bela lita kolesa (nimajo špic) na srebrnih platiščih velikosti 19" (spredaj) in 16" zadaj. Predelani sedeži z bikini oblogami modela R nineT Racer na vrhu poševnih vilic in križev, nudijo stilsko zaščito pred elementi, medtem ko ekskluzivne zavore Brembo dostojno namigujejo na moč zaviranja tega zmogljivega cruiserja.

„Lebdeče“ usnjeno sedlo modela Concept R 18 je zamenjal sedež za eno osebo in pol v stilu čoperjev, kar motorju daje bolj dinamičen, sfriziran značaj. Pod podokvirjem smo skrajšali zadnji blatnik in ga pritrdili na okvir tako, da je videti, kot da objema zadnje kolo.

+ Izvedi več

Kar kliče po tem, da bi se z njim zapeljali in ga ne le občudovali.

Kar kliče po tem, da bi se z njim zapeljali in ga ne le občudovali.

Medtem ko je izvirni Concept R 18 nedvomno stvar lepote, je njegov brat zasnovan tako, da pokaže, kako prilagodljiva sta osnovni motor in okvir kot izhodišče za izdelavo motociklov po meri ter, kako preprosto je uiti v različne stile – v tem primeru gre za sodoben, dinamičen softtail z značajem motornega kolesa, izdelanega po meri, in ne toliko za edinstvenost modela Concept R 18.

+ Izvedi več
Concept R 18 se lahko ponaša s tem „draguljem“ preteklosti. Z modelom /2 je tak značaj veliko bolj izvedljiv; kot predelano motorno kolo. “

Bart Janssen Groesbeek

BMW Motorrad Design

Medtem, ko so ustvarjalci modela Concept R 18 navdih iskali daleč v preteklosti znamke, ima model /2 več pridiha 80-ih in je bil brez dvoma zasnovan za večje hitrosti in daljše razdalje. Je spuščen – vendar še zdaleč ne toliko kot Concept R 18 – voznik zato uživa v bolj dinamičnem položaju sedenja in se mu ni treba toliko stegovati po višjih ročicah.

+ Izvedi več

Za ta segment so običajna nizka in dolga razmerja z rezervoarjem in okvirjem, ki dajeta ogrodje ogromnemu, močnemu motorju s črno kovinsko obdelanimi pokrovi in ventili iz nerjavnega jekla. Voznik sedi višje kot na modelu Concept R 18, zato /2 izžareva višino, ki ni pretirano agresivna, a je še vedno športna.

Kot poklon prvotni oblikovni strategiji ima model /2 enak okvir kot model Concept R 18, ponaša se z enakimi merami, koti in značilno linijo. Pogonska gred je ostala razkrita, prav tako smo obdržali klasičen rezervoar v obliki solze. Za zaokrožen videz proizvodnje po meri je izpušno cev izdelal nemški proizvajalec Hattech, priznani proizvajalec dušilcev za klasična in po meri izdelana BMW-jeva motorna kolesa.

+ Izvedi več

Manj elegance, več grobosti

Namen modela /2 je pokazati, kako prilagodljiv potencial nosi v sebi izvirna oblikovna zasnova, ki omogoča majhne spremembe različnih delov karoserije, ne da bi bilo treba kakor koli spreminjati glavne komponente (okvir/rezervoar/motor itd.).

/2, kot smo si ga zamisli pri znamki BMW Motorrad in so ga izdelali priznani navdušenci, vsekakor kaže to prilagodljivost; izžareva popolnoma drugačen značaj, čeprav je osnovno ogrodje enako.  

Predstavlja uspešno nadaljevanje zgodbe, ki nas vodi vse bližje pravi serijski proizvodnji cruiserja v letu 2020. Do takrat pa uživajte v pogledu na Concept R 18 /2, ki ga bo moč videti na motociklističnih dogodkih po vsem svetu.

+ Izvedi več

Concept R 18 pridonel v življenje.

V Villi d’Este razkrili koncept po meri proizvajalca BMW Motorrad.

V Villi d’Este razkrili koncept po meri proizvajalca BMW Motorrad.

Zavrnitev odgovornosti

Prikazana vozila je mogoče modificirati in opremiti z dodatno opremo tretjih dobaviteljev in/ali lastnimi deli, ki jih podjetje BMW ne proizvaja, prodaja ali preizkuša. Podjetje BMW ne prevzema odgovornosti za modifikacije (vključno z montažo in uporabo prikazane dodatne opreme). POZOR: Modifikacija serijskih vozil (vključno z montažo in uporabo delov tretjih oseb in lastnih delov) lahko vpliva na vozne lastnosti! Vožnja naših vozil v modificiranem stanju poteka na lastno odgovornost.

Primerna motorna kolesa

spinner