Edinstveni primerki.
Motorno kolo R nineT predstavlja odlično začetno točko za predelavo po meri. Že v le nekaj korakih ga je mogoče spremeniti iz dvosedežnika v enosedežnik in zaradi ločenih elektronskih sistemov vozila in motorja navdušencem nad opremo omogoča skoraj neomejene možnosti. Več najbolj priznanih predelovalcev si je dalo duška pri motociklu R nineT. Z nezgrešljivim slogom so pokazali, kaj lahko nastane iz kombinacije strokovnosti, ustvarjalnosti in sodobnega motocikla s klasičnim bokserskim motorjem.
Bokser
Osrednji del motornega kolesa s bokserskim motorjem je Hideyu Togashiju povzročil nemalo sivih las: surova in neobdelana posoda za gorivo iz aluminija pri obdelavi enostavno ne dopušča nobene napake. Togashi je pilil podrobnosti več kot mesec dni. Vendar je bilo vredno: vitka linija posode se popolnoma sklada z brezčasnim, klasičnim in atletskim videzom motocikla.
L'Echappée Belle
Old School Engineering.
Old School Engineering.
Luksuzna predelava motocikla R nineT: družba BMW Motorrad je bila povabljena v Pariz na tekmovanje v predelovanju. Francoski predelovalci so morali predložiti osnutke predelave motocikla R nineT. Žirija, ki sta jo sestavljala Fred »Krugger« Bertrand, dvakratni zmagovalec v predelovanju, in Ola Stenegärd, oblikovalec motornih koles, je ocenila predloge.
Luksuzna predelava motocikla R nineT: družba BMW Motorrad je bila povabljena v Pariz na tekmovanje v predelovanju. Francoski predelovalci so morali predložiti osnutke predelave motocikla R nineT. Žirija, ki sta jo sestavljala Fred »Krugger« Bertrand, dvakratni zmagovalec v predelovanju, in Ola Stenegärd, oblikovalec motornih koles, je ocenila predloge.
Spirit of Zeller
Motocikel Spirit of Zeller je poklon legendarnemu nemškemu dirkaču Walterju Zellerju. Predelovalci pri Officine Sbrannetti so navdih poiskali pri motociklu BMW RS 54 iz leta 1954 in nato vse moči usmerili v prilagoditve, da so tako kar najbolje izkoristili svoje tehnično znanje.
Izvirni sedež so nadomestili z novim, ki je izdelan ročno in v celoti oblečen v usnje. Blatniki so izdelani iz trde kovine. Motocikel so za še izrazitejši dirkalni značaj opremili z ločenima ročajema krmila, s čimer so pridobili prostor za enostaven merilnik hitrosti v slogu 50. let. Izpušni sistem »Mass« poskrbi za pravi zvok. Italijanski predelovalci se tudi pri barvi motocikla niso omejevali. In da bi posodo za gorivo zaščitili pred praskami, so nanjo pritrdili usnjen trak. Srebrnosivi kosi, kot so vilice, platišča, obroba ročajev krmila, pokrovi valjev in kardanska os, poskrbijo za barvni kontrast. Barviti poudarek vnese svetlorumena ploščica iz aluminija s štartno številko.
Ni dvoma: ekipa Officine Sbrannetti je iz motocikla R nineT ustvarila pravi dirkalnik. Zato imajo po našem mnenju najboljši štartni položaj.
DA#4
Tak rezultat pa dobimo, če se za sodelovanje odločita delavnica za izdelavo predelanih motociklov in košarkarska blagovna znamka: predelan R nineT, ki buri duhove na sceni lahkih motorjev iz skupine café racerjev. Tako delavnica Diamond Atelier kot košarkarska blagovna znamka K1X prihajata iz Münchna, zato je bilo že takoj jasno, da bo kot odskočna deska za oblikovanje motocikla DA#4 služil model motocikla BMW.
Izbrali so čisto novi R nineT, ki so ga pri Diamond Atelier predelali tako, da izraža vizijo blagovne znamke K1X o agresivnem in nizkem motociklu, ki obenem nakazuje njihovo prihajajočo kolekcijo jesen/zima. Logotip je narejen iz srebra in ima v slogu delavnice Diamond Atelier vdelan tudi pravi diamant. Drugi poudarki vključujejo še dovod zraka, ki je speljan po ročno oblikovani posodi za gorivo, in predelan elektronski sistem vrhunske kakovosti. Enodelni kosi, kot sta zgornji del vpetja vilic ali pokrov alternatorja, so narejeni s stroji CNC in opremljeni z ikoničnim listom K1X ter tako lepo zaključujejo to mojstrovino.
Popolnoma novi DA#4 bo prvič prikazan na dogodku Glemseck 101 v okviru 201 meter dolge sprinterske dirke Essenza.
Chocolate Slider
Nora zabava na vseh terenih: ravno to so imeli pri predelavi motocikla R nineT v mislih predelovalci pri kalifornijskem JSK.
Končni izdelek je scrambler s tipično ojačanim izpušnim sistemom. Vse skupaj so oblekli v karbon, da se nihče ne bi mogel opeči. Nastavljivi dušilnik proizvajalca Supertrapp daje bogatejši zvok, karbonsko krmilo v slogu BMX pa zagotavlja visoko uporabno vrednost motocikla tudi na terenskih vožnjah. Samuel Kao, idejni vodja pri JSK, je dolgoletni ljubitelj motornih koles BMW, zato ni presenetljivo, da je izbral klasično kombinacijo športnih barv BMW-ja – rdečo, temnomodro in svetlomodro.
Vse to skupaj s pnevmatikami z globokim utorom poskrbi za dovolj agresiven in mišičast videz motocikla, ki v vsakomur vzbudi željo, da bi se z njim zapeljal po neutrjenih poteh.
Rat Tracker
Nine T Coffee Low Fat
Na osnovi motocikla R nineT narediti najnižji, najmanjši in najvitkejši café racer s širokimi pnevmatikami – tak cilj so si zadali švicarski predelovalci pri VTR Customs. Lastnik Daniel Weidmann je želel z ekipo ustvariti »low fat« motocikel – motorno kolo po načelu »coffee-to-go« in pri tem v bistvo motocikla vgraditi slog »board tracker«. Vsaka podrobnost priča o strokovnosti tistega, ki jo je oblikoval: po zgledu vintage motociklov iz 70. let prejšnjega stoletja so oblikovalci zmanjšali posodo za gorivo, zožili sedež in skrajšali okvir. Nekaj posebnega so tudi kazalnik količine goriva, ročno stanjšan zadek iz aluminija in maska armaturne plošče. Za močan zvok pa poskrbi Akrapovičev kolektor 2-v-1 z oznakami MotoGP.
Clubman racer
Največji izziv, pred katerim se je znašel Siro Nakajima, je ročno izdelana šasija iz aluminija. Nekomu, ki se običajno ukvarja s tehničnimi nadgradnjami, se je odprl popolnoma nov svet. A rezultat odslikava njegovo pravo strast. Popolnoma se je namreč osredotočil na prednosti, ki jih nudi bokserski motor: majhna teža, hitrost in vodljivost. Njegova predelana različica je približno 30 kilogramov lažja od izvirnika in se lahko pohvali s klasičnimi platišči, značilnimi za MotoGP.
Cyclone
Go Takamine ni brez razloga med najvplivnejšimi predelovalci na svetu. Nihče namreč ne zna motociklu bolje dodati občutka lahkotnosti ali vintage videza. Morda je ravno motorno kolo Cyclon najboljši primer tega. S svojo vitkostjo in lahkotnostjo ujame popolno ravnotežje med preteklostjo in prihodnostjo.
Highway fighter
Stockholm syndrome
Jej, spi, ustvarjaj in ponovi. Jej, spi, ustvarjaj in ponovi ... To je bila pet tednov stalna dnevna rutina za Ronnana Noréna in Gordona Rotha. Švedi so namreč delali na svoji lastni različici motocikla BMW R nineT – ne le, da bi navdušili nas, ampak tudi žirijo šova predelanih motociklov v kraju Norrtälje. In tako je z vsem dolžnim spoštovanjem v tej neznanski časovni stiski nastal pravi biser med predelanimi bokserji.
Track grinder
Track grinder je prvi predelani motocikel R nineT, ki je že takoj na začetku za vse predelovalce bokserjev postavil letvico kakovosti zelo visoko: ta predelana različica z izjemno pozornostjo do podrobnosti in barv ter dolgim seznamom ročno izdelanih delov po meri v sebi združuje značilen slog »crossover« podjetja URBAN MOTOR.
Impostor
»Močan, mogočen, surov, ognjevit, neusmiljen ... vražji stroj« – težje bi za opis tega predelanega motocikla R nineT našli boljše besede, kot jih je David Borra iz delavnice EL SOLITARIO. Več sto metrov okvirja iz nerjavnega jekla in več kot 700 ur dela je bilo potrebnih, da se je ta novi klasični bokser prelevil v nekaj, kar spominja na mutirano različico motornega kolesa za dolge ture iz 80. let. Prvič je bila ta izstopajoča pošast javnosti predstavljena na razstavi The ONE Motorcycle Show in je seveda takoj – kot vsaka stvaritev delavnice EL SOLITARIO – poskrbela za deljena mnenja.
Concept ninety
Zavrnitev odgovornosti
Prikazana vozila je mogoče modificirati in opremiti z dodatno opremo tretjih dobaviteljev in/ali lastnimi deli, ki jih podjetje BMW ne proizvaja, prodaja ali preizkuša. Podjetje BMW ne prevzema odgovornosti za modifikacije (vključno z montažo in uporabo prikazane dodatne opreme). POZOR: Modifikacija serijskih vozil (vključno z montažo in uporabo delov tretjih oseb in lastnih delov) lahko vpliva na vozne lastnosti! Vožnja naših vozil v modificiranem stanju poteka na lastno odgovornost.