Podatki in oprema
BMW R 18 Roctane
Model R 18 Roctane je naj najbolj izjemen Tourer, s katerim se lahko neverjetno sproščeno podatke na dolge poti. Kljub uporniški, impozantni pojavi gre tudi pri modelu R 18 Roctane za popolno funkcionalnost in najnovejšo tehnično opremo. Za vas to pomeni naslednje: V vsaki situaciji uživate v ekstremno suvereni, dinamični izkušnji vožnje. Tukaj izvedite vse o tehničnih podatkih in obsežno opremo.
Ozadja na nekaterih slikah so bila ustvarjena z AI.
Tehnični podatki
Motor
Nazivna moč
67 kW (91 KM) pri 4750 vrt/min
Prečiščevanje izpušnih plinov
Regulirani 3-potni katalizator
Tip
Zračno/oljno hlajen štiritaktni dvovaljni Boxer motor z dvema odmičnima gredema, ki se nahajata nad ročično gredjo
Vrtina x gib
107,1 mm x 100 mm
Delovna prostornina
1802 ccm
Največji navor
163 Nm pri 3.000 vrt/min
Kompresijsko razmerje
9,6 : 1
Priprava goriva
Elektronsko vbrizgavanje v sesalno cev / digitalno upravljanje motorja: BMS-O z električnim regulatorjem dušilne lopute
Emisijski standard
EU 5+
Doseg/poraba goriva
Največja hitrost
nad 180 KM/h
Poraba goriva na 100 KM po WMTC
5,6 l
Emisije CO2 po WMTC
129 g/km
Vrsta goriva
Super neosvinčeni (maks. 15 % etanola, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI
Stationary noise
94 dB(A)
Električni sistem
Generator
Permanentni magnetni generator s 600 W (nazivna moč)
Akumulator
12 V/26 Ah, brez vzdrževanja
Podvozje/zavore
Okvir
Jekleni okvir z dvojno zanko s privijačenimi spodnjimi zaščitami
Vodilo sprednjega kolesa/vzmetenje
Teleskopske vilice, premer 49 mm
Vodilo zadnjega kolesa/vzmetenje
Jeklena dvoročna nihalka, osrednja vzmetna noga
Hod vzmetenja spredaj/zadaj
120 mm/90 mm
Medosna razdalja
1720 mm
Zamik sprednjega kolesa
185 mm
Kot krmilne glave
55,3°
Kolesa
Aluminijasta lita platišča
Dimenzije sprednjega platišča
3,50 x 21"
Dimenzije zadnjega platišča
5,00 x 18''
Pnevmatika spredaj
120/70 B21
Pnevmatika zadaj
180/55 B18
Zavora spredaj
Dvokolutna zavora, premer 300 mm, štiribatno zavorno sedlo
Zavora zadaj
Enokolutna zavora, premer 300 mm, štiribatno zavorno sedlo
ABS
BMW Motorrad Integral ABS (delno integralen)
Prenos sile
Sklopka
Enokolutna suha sklopka
Menjalnik
Šeststopenjski menjalnik s parkljasto sklopko ,v ločenem ohišju menjalnika
Pomožni pogon
Kardanska gred
Mere/masa
Višina sedeža v neobremenjenem stanju
720 mm
Notranja dolžina razkoraka v neobremenjenem stanju
1675 mm
Uporabna prostornina posode za gorivo
pribl. 16 l
od tega rezerva
pribl. 4 l
Dolžina
2615 mm (nad nosilcem registrske tablice)
Širina
982 mm (nad ogledalom)
Teža brez obremenitve, vozilo pripravljeno za vožnjo, z napolnjenim rezervoarjem
374 kg
1)
Dovoljena skupna teža
560 kg
Obremenitev (s serijsko opremo)
181 kg
1) According to Guideline (EU) 168/2013 with all operating fluids, with standard equipment and refuelled with min. 90% of the usable fuel tank capacity.
Oprema
Serijska oprema
- Žaromet z integriranim analognim okroglim instrumentom
- 21-palčno sprednje kolo iz litja aluminija
- Smernik LED, zadnja in zavorna luč LED
- Dynamic Cruise Control
- Samodejna kontrola stabilnosti (ASC)
- 3 načini vožnje (Rock, Roll, Rain)
- Keyless Ride
- Stranski kovčke Top Loader
Dodatna oprema
- Sistem Hill Start Control (HSC)
- Nadzor tlaka v pnevmatikah (RDC)
- Ogrevani ročaji
- Pokrov posode za gorivo z možnostjo zaklepanja
- Headlight Pro
- Pomočnik za vzvratno vožnjo
- Alarmna naprava proti kraji
Posebni dodatki
- Različni vetrobrani
- Različni kompleti koles
- Različne izvedbe sedeža
- Nosilec za prtljago v kromu in črni barvi
- Varovalno streme motorja
- in še veliko več
+ Izvedi več